Er floggers vanskelig å bruke for nybegynnere?

Om kajakpolo Fora Træning og taktik Er floggers vanskelig å bruke for nybegynnere?

• This topic is empty.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      Guru bdsm
      Gæst

Jeg har sett på å få en flogger siden jeg trodde det kunne være noe jeg vil ha. Jeg kom over det som virker som en god introduksjon til dem (kan gi lenke hvis det er tillatt)

Det som overrasket meg (som noen som ikke vet noe), er å lese at de for det meste skal brukes på ryggen, men unngå ryggraden og unngå områder som bryster, kjønnsorganer, rumpe osv.? Jeg antar at jeg tenkte at jeg ville bli pisket på disse stedene, (ikke nødvendigvis vanskelig), men er det realistisk?

Også, “innpakning”, er det virkelig mye av et problem? Åpenbart ville jeg kjøpe noe designet for nybegynnere, men hvor vanskelig er dette for nybegynnere å få rett? og er det i det hele tatt farlig?

• #342808 Reply
      Guru bdsm
      Gæst

Rumpa er et av de tryggeste stedene på kroppen å treffe, så lenge du ikke får halebenet med en stump gjenstand, som en flogger(bdsm flogger) https://passioncraftstore.com/leather-floggers/ er … ikke. Når du pisker bunnen av en bunn, må du være veldig forsiktig så du ikke treffer ansiktet ved et uhell med et bortfall. Men for det meste er det sekker med fett og vev, og brystene er ganske trygge for slag.

Viser 1 svartråd
Svar til: Er floggers vanskelig å bruke for nybegynnere?
Dine informationer: